You Are Here: Home » Presentación

Presentación

Bienvenidos a la página web del Partido Popular de Vila-real, un partido que tiene a la persona como eje de nuestra acción política y el progreso social como uno de nuestros principales objetivos.

El Partido Popular de Vila-real es un partido comprometido con su ciudad, cercano a los vila-realenses y sus problemas, al tiempo que actuamos como altavoz de las necesidades actuales de nuestro municipio y de los proyectos que queremos para el futuro.

Queremos que tú también puedas formar parte de nuestro proyecto, que aspiramos a que sea el proyecto que mejor represente a todos nuestros vecinos y vecinas.

PRESENTACIÓ

Benvinguts a la pàgina web del Partit Popular de Vila-real, un partit que té a la persona com eix de la nostra acció política i el progrés social com un dels nostres principals objectius.

El Partit Popular de Vila-real és un partit compromès amb la seua ciutat, proper als vila-realencs i els seus problemes, al mateix temps que actuem com altaveu de les necessitats actuals del nostre municipi i dels projectes que volem per al futur.

Volem que tu també pugues formar part del nostre projecte, que aspirem que siga el projecte que millor represente a tots els nostres veïns i veïnes.

 

© 2011-2016 Populars Vila-real - Diseño web DYNX

Scroll to top